Nuffnang Ads

Monday, November 29, 2010

Matahari ku

Mesti korang tertanya- tanya tajuk post ni kn...dont worry aku bukan nak nyanyi lagu matahariku by Agnes Monica tu,so korang x perlu cari putik kapas nak tutup telinga k :) ...kalau korang baca surat khabar tarikh 29 november 2010 hari isnin, x kisah la surat khabar apa ok..sume paper aku rase ada artikel ni...so jangan tanya aku surat khabar mane satu ye...kalau korang ada ikut perkembangan dunia cam aku ni sure korang akan terbaca 1 artikel pasal sorang pompuan kat Spain,Angeles Duran yang telah mendaftar matahari atas nama die..ye MATAHARI , bintang paling beso kat bimasakti...knp?? tak percaya?? percaya la...memang ramai orang pelik kat dunia ni...die daftar matahari atas name die pastu sapa nak gune matahri kene bayar plak kt die,WTF!! hahaha...ni memang pelik...

kalau nak kaya cepat pun berpada- pada la..cube korang bayangkan,kalau sorang manusia dalam bumi ni bayar rm1 kat die sebab nak gune matahari,pergh!! memang berbilion-bilion die boleh kaut untung..anda memang mempunyai otak bisnes wahai Angeles Duran...Donald Trump pn boleh kalah...kalau dia boleh daftar matahari atas nama dia, aku pun nak daftar something jgk la...apa kata daftar oksigen..haaa,sapa nak gune oksigen bayar kt aku rm1 sorang..sapa tak bayar tak boleh sedut okay..p la sedut asap kereta ye,asap kilang pun sedap jgk...memang cepat ak kaya camni..MUAHAHA!!



Angeles Duran aka pompuan matahari..badan pn dah cam matahri..seswai sangat la 




No comments:

Post a Comment