Nuffnang Ads

Wednesday, December 15, 2010

salam pembuka bicara saudara saudari sekalian..pergh,ada gaya jadi pengacara AL-KULIAH aku ni..pptttuuuiiihhh!!! angan-angan tinggi sgt...pengacara bintang kecil blh la...lame dh x update blog ni..bersawang + berhabuk + berlumut dan bermacam2 lg la..penat aku nk ckp sume...bukan malas nk update okay..tp sebab blk praktikal dh penat,pastu nk kena beratur amik giliran gune laptop ni sebab tak nak gune komputer..nak taw knp tak nak o9 gune komputer?? sebab komputer tu dah penuh virus,memang penternak virus terunggul :P ..so takde kesempatan nk update blog ni..kui kui....


penat2 blk keje pn ptg td boleh pegi jusco bukit raja dgn harapan setinggi gunung TAHAN nk tgk movie baru.....tp sume penuh..mentang2 la arini ari rabu,sume tiket murah..korang pun amik kesempatan penuh kn panggung wayang tu kan....haih,xd rezeki la tu..


anyhow aku nk tgk movie ni haaa....


memang pecah panggung cite ni..tak pernah tgk cite melayu full house smpai malam...orang kate lawak gle...x sabo den nk tengok...SALUTE to MAMAT KHALID!!




ni lagi 1 hot movie aku nk tgk...1st time tgk cite narnia dlu cam bosan je..lame2 dah layan,best jgk :P

so korang sume doa-doa la aku leh tengok movie ye..amin..sape2 nak belanja pun sangat2 dialukan :P

No comments:

Post a Comment