Nuffnang Ads

Monday, October 10, 2011

manhattan fish market

ASSALAMUALAIKUM pembuke bicara..lame gile tak update blog ni memey sumpah malas aku nak update blog ni..memey patut bersawang pun..but its ok coz aku nak update gak sekarang...aku pun tak taw bile pergi makan kat manhattan fish market ni..tapi yang aku ingat time ni salahuddin & arifin baru dapat gaji la..tu yang aku ingat..baru dapat gaji trus nak beli handphone la, shopping la..memey membazir dorang ni..ak folo je...hahahaha


anyway ni ad few pictures yang ak snap...konon2 nak cakap "this is so going to my blog"...ini memey POYO !!! kalau ikutkan, takde la mahal sangat makan kat sini..worth it la coz banyak gile kot...aku makan sampai pening2 lalat...hahaha








first time makan kat sini actually,so sume nak order..hahaha




name mamat ni arifin, die memey suke INTERPREM!!..sori pin  :p







plus a few desert yang aku dah lupe name die



p/s : aku dah lost few kilos dowh...memey susah nak percaya..tapi memey hakikat die camtu...saje nak bangga ckit...muehehehe

2 comments: