Nuffnang Ads

Tuesday, March 1, 2011

Bumi for SALE!!





kalau kite tengok citer kartoon mesti the bad guys will try to take over the world tapi mesti tak dapat coz in the end dorang mesti kalah kn...sigh~   kesian tengok dorang asyik kalah je...sekarang sape2 yang nak try to take over the world tak payah susah-susah plan some bad thing...sebab apa?? sebab sekarang bumi boleh di beli!!! seriously aku pun terkejut gile babun bile bace about this article...


harga bumi RM18,844 trilion ( 3000 trilion ) memang banyak gile kosong taw tak..seorang saintis Universiti California-Santa Cruz, Greg Laughlin dah kira harga bumi based on faktor usia Bumi, saiz, suhu jisim dan beberapa statistik penting yang lain.... bumi ni planet termahal banding planet lain...ada lebih kurang 1,235 planet di alam semesta dengan Marikh bernilai sekitar £10,000 (RM49,500), planet Zuhrah paling murah cuma 1 penny (RM0.04)....memang murah gile!! aku pun nak beli Zuhrah la camni...hahaha...boleh aku bermaharajela kat planet aku sendiri nanti - kosmo

kepada sesiapa yang berhajat nak jadi owner Bumi boleh la kumpul duit dr sekarang ye...mayb korang mati and hidup balik 500000 kali pun belum tentu boleh kumpul duit banyak camtu kan...

aku pulak cume mampu beli globe bumi macam gambo kat bawah ni...murah je cume RM 50, boleh beli kat kedai ONE ONE SHOP kat pekan kawasan umah aku...tak yah la aku susah-susah nak kumpul duit banyak gile babun nak beli bumi kan...orang nak curi pun aku tak kisah :P



No comments:

Post a Comment