Nuffnang Ads

Thursday, March 17, 2011

matta fair 2011





matta fair ni last week actually on 11 - 13 march 2011 kat PWTC... saje la nak update coz aku dapat wat part time jage booth untuk redang lagoon chalet... ni chalet family kawan aku and it was my first time jage booth utk matta fair dowh....penat and best gak la...samapi demam aku keje...hahaha....agak lawak la....ramai gile orang yang datang matta fair, cam semut pun ada....penat cam haram nak layan sume...




some are interested to go and some are not...tapi tak kisah la coz aku rase ramai yang interested nak datang...tengok la sape yang explain kn..ehem ehem :p ... but seriously pakage redang lagoon chalet ni memang menarik dude...harga seorang serendah rm300 for 3 hari 2 malam dengan 4 kali makan buffet sehari + bot pergi balik + 3 kali snorkeling + pemandangan yang superb cantik + dekat dengan baby shark swimming area....memang mantap kot..kalau aku boleh pergi ,aritu jgk aku nak pergi taw...




kalau korang berminat nak pergi pulau redang, boleh la contact dorang  ye at www.redanglagoon.com






aku dapat baju freeeeeeee...hehehe :P

1 comment:

  1. encik tom...rm300 ok la tuh...amek yg nih jala. ko kan membe...mintakla 250 ke....

    ReplyDelete