Nuffnang Ads

Thursday, January 20, 2011

CURANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 hari suami pulang dr meeting(dating sbnrnya) melihat isterinya sedang menangis teresak2...

Suami:Nape ni yang?

Isteri:Sudahla bang..lepaskan sj saya nie!!!

Suami:Eh nape sayang cakap mcm tu lak?

Isteri:Saya tau abang g jumpa pompan lain kan?

Suami:Eh..ape yg awak merepek ni?

Isteri:Sudahla bang..Semuanya dh t'bukti..ada pompan ln y jwb tipon awak ms saya call..Dah byk kali..Bkn skali dua ayang t'tipu dgn abg.

Suami:Err..ba..baikla..abg..abg ngaku..abg mmg ada pompan lain..tapi apa yg dier cakap pd awak?

Isteri:Huh..!nyampah..mentang2la saya tak paham omputeh..dier b'lagak dgn saya..tp saya hafal apa dier cakap..Sakit hati ni abg tau tak!!!

Suami:Dier cakap ape?

Isteri:Dia cakap.."The number u have dial..cannot be reached at this momment..please try again"..asal saya tipon jer mst dier ckp camtu..

* hahahahhaaaa..lawak antarabangsa..akhir nye "KANTOI" gak laki die..kuikuikui

No comments:

Post a Comment