Nuffnang Ads

Friday, January 14, 2011

makmal angker

selamat sejahtera wat sume yang bace belog ni , walaupun tak ramai yang bace T_T  , tapi takpe..selamat anda hendaknye...lame dah tak update blog ni..aku pun tak taw kenapa aku tak update..maybe sebab kurang idea bernas yang boleh ditonjol kan kot...anyhow , mesti korang taw yang aku tengah praktikal sekarang kan..kalau ada yang tak taw , sekarang aku bagitaw ye..jangan cakap aku tak inform, ku tangan jugak nanti...sigh~ kan dah emosi sebentar..maaf   ^_^


jutaan terima kasih kepada  rose eija jaja kerana jasa anda mengetag gambar kat facebook.. kalau tak, takde la gambar aku nak tunjuk kat post ni..heee...so tengok jela few pic yang ada ni...agak chaos makmal ni because of them..hahaha




time ni sume tengah bajet pose..tp aku tak taw apa aku wat..cam bernasyid pun ada jugak..aiyo~


ni paling best..sebab apa?? sebab dah pukul 5 & masa balik!!! masa ni ak paling suke..hehehe


elaun takde...tapi dapat free lunch.hari-hari makan makanan hospital..ok la jugak, at least kurang bajet


me with samsiah (bukan name sebenar) :P





No comments:

Post a Comment