Nuffnang Ads

Saturday, January 29, 2011

pahlawan kepala botak

ap pahlawan kepala botak?? ada ke?? haaaa...ada la,shaolin nama die..shaolin memang takde rambut,kalau nak cari shaolin fesyen rambut noh hujan or lady gaga memang tak dapat la...anyhow,shaolin ni movie baru release sekarang..about last week kot..this movie full with action,kung fu fighting,moral values, and macam-macam lagi la...pelakon die andy lau,jackie chan,bing bing fan dll..

shaolin ni berkisahkan rampasan and perebutan kuasa di antara panglima perang di China suatu masa dahulu yang telah melibatkan golongan sami atau shaolin kerana mangsa perang dan rakyat jelata ditempatkan di kuil shaolin..Akibatnya, satu peperangan besar di antara askar China dan sami telah berlaku di kuil yang menyebabkan mangsa perang dan sami terpaksa berpindah dr kuil tersebut...


fuhh!! dah boleh jadi wartawan wayang aku camni..hahahaha...tapi citer ni memang mantap walaupun ada ayat yang aku tak paham T_T ...hampir 2 jam jugak citer ni and it was worth watching! ribuan terima kasih kepada naqib kerana support tiket..hehehe...so sape yang belom tengok, pi tengok cepat!!




















No comments:

Post a Comment